السبت، 26 فبراير 2011

شرح ابسط واسرع طريه لعمل إميل علي الياهوyahoo



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 
برنامج المحادثات الجدير بالزكر  المعرف في كل انحاء العالم 
كانت فكرتي بسيطه بشرحه وذلك الانبي قد وجدت بعض الناس من
مستخدمي الانتر نت حديثا وكنت انا منهم يوما من الايام  مع ان الموضوع
غايه في السهوله واليسر إنشاء الله 
بس بشرط قبل البدأ بالشرح البسيط
ان بعد التسدجيل  انشاء الله 
أستخدامه في ما يرضي الله 
ورسوله
يلي بينا


اولا محتاجين برنامج الياهو مسنجو yahoo messenger 
يمكن الحصول علي البرنامج  من الموقع الرسمي للترنامج كماتري  من اللنك ده

انشاء حساب علي الياهو مسنجر(البريد الالكتروني)yahoo



نبدا الموضوع بسرعة
بعد تحميل البرنامج (yahoo messenger) من هذا الرابط
بعد التحميل والتسطيب
اتبع الشرح علي الصور
هيفتح الموقع اكمل كما تري








 
بس كده خلصنا في بس حاجه بسسطة
رح للاميل بتاعك تاني

شكرا لكم  ارجو فقط الدعاء لي mmg

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

اخر المواضيع

eng mohamed elmorsy