السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
برنامج المحادثات الجدير بالزكر المعرف في كل انحاء العالم
كانت فكرتي بسيطه بشرحه وذلك الانبي قد وجدت بعض الناس من
مستخدمي الانتر نت حديثا وكنت انا منهم يوما من الايام مع ان الموضوع
غايه في السهوله واليسر إنشاء الله
بس بشرط قبل البدأ بالشرح البسيط
ان بعد التسدجيل انشاء الله
أستخدامه في ما يرضي الله
ورسوله
يلي بينا
اولا محتاجين برنامج الياهو مسنجو yahoo messenger
يمكن الحصول علي البرنامج من الموقع الرسمي للترنامج كماتري من اللنك ده
انشاء حساب علي الياهو مسنجر(البريد الالكتروني)yahoo
نبدا الموضوع بسرعة
بعد تحميل البرنامج (yahoo messenger) من هذا الرابط
بعد التحميل والتسطيب
اتبع الشرح علي الصور
هيفتح الموقع اكمل كما تري
بس كده خلصنا في بس حاجه بسسطة
رح للاميل بتاعك تاني
شكرا لكم ارجو فقط الدعاء لي mmg







ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.